Bazı Dijital Pazarlama Teknikleri:

Dijital Pazarlama taktikleri pazarlamanın bazı ilkeleri olarak düşünülemez. Ancak, sanal iş koşulları açısından, işi geliştirmek için kullanılabilirler. Bu stratejilerin hepsinin tek bir sanal işletmede kullanılamayacağına dikkat edilmelidir. Dijital işletme sahipleri işlerini büyütmek ve rakiplerini geride bırakmak için bu taktikleri uyguluyorlar. Bu nedenle, dijital pazarlama taktikleri sanal işletmelerin geliştirilmesinde etkili bir faktör olarak görülebilir.

İzin Pazarlaması

Bu, bir kitlenin veya bir potansiyel müşterinin pazarlama bilgilerini almayı açıkça kabul ettiği mal ve hizmetleri satmak için bir yaklaşımdır. Bunu yapmanın birkaç yolu vardır. Örneğin, alışveriş merkezlerinde bulunan bir dizi stand, kitlenizin ürününüzü kontrol etmesini sağlar.

Ağızdan Ağıza Pazarlama

Bu, memnun müşterilerin diğer insanlara işletmenizi, ürününüzü veya hizmetinizi nasıl sevdiklerini söylediği bir tür ücretsiz tanıtım yöntemidir.Aşağıdaki istatistikler bu tür pazarlamanın önemini göstermektedir:Alışveriş yapanların% 74'ü, satın alma nedenlerinin, başkalarının ürünle ilgili olumlu yorumları olduğunu iddia ediyor.İnsanların% 92'si arkadaşlarının ve ailesinin önerilerini reklamlard

Gerilla Pazarlama

Bu, bir şirketin bir ürünü veya hizmeti tanıtmak için geleneksel olmayan etkileşimler kullandığı bir pazarlama taktiğidir. Bu tür pazarlama genellikle küçük bütçeli sanal işletmeler tarafından kullanılır. Gerilla Pazarlama'yı kullanmanın birtakım yolları vardır:

  • Metro istasyonları, otobüs durakları vb. yerlerde afişler ve yayılmış kağıtlar kullanmak
  • Popüler kampanyalar yapmak
  • Farklı ürün ambalajlarında reklam vererek
  • Gerçek müşterilerin ürünü kullanmasını mümkün kılarak
  • Kaldırım boyamak
  • Metro trenleri veya şehir içi otobüslerde tutunma kulpları için stickerlar

Etkileyici Pazarlama

Bu şekilde, iş alanınızdaki ünlülere ulaşır ve popülaritenizi markanızı kitlelerine tanıtmak için kullanırsınız. Bu kişileri Instagram, YouTube gibi sosyal ağlarda bulmak o kadar da zor değil. Influencerlar genellikle şu kişilerdendir:

  • Sosyal ağların içerik üreticileri
  • Aktörler ve sanatçılar
  • Atletler
  • Bilim insanları
  • Uzmanlar


Müşterilerinizle Uzun Süreli İlişki İster misiniz?

Pardis Digital Hub yanınızda olacak!

Yeni müşteriler bulmanın yanı sıra, tüm işletmeler müşterileriyle uzun vadeli bir ilişki kurmak istiyor. Dijital dünyada yaşamak kitlenize erişmeyi kolaylaştırır, ancak yine de onlara nasıl ulaşacağınızı bilmeniz gerekir. İhtiyacınız olan araç Dijital Pazarlama. Pardis ile Dijital Pazarlamada ihtiyacınız olan her şeyi bulabilirsiniz.

text.b

Dijital Çözümler; Dijital dünyada olmak ve orada yaşamak

Halihazırdaki tüm internet erişilebilirliğine rağmen internet kullanıcılarının sayısının artmaya devam ediyor olduğuna inanmak zor. Hoşumuza gitsin ya da gitmesin internet hayat tarzlarımızı değiştirdi ve hayat tarzları pazarlamanın anahtarıdır. Pazarlama hedef kitlelerinize ulaşmakla ilgilidir. Dolayısıyla, tüm bu internet mecraları ve sosyal medya platformlarından öncesindeki eski pazarlama yönt

Pardis

Yaratıcı Dijital Merkez

3.2.tr

Web Tasarım

3.2.tr

Web İçerik Sağlayıcılığı

3.2.tr

Logo Tasarımı

3.2.tr

Kartvizit Tasarımı

3.2.tr

Instagram Gönderisi Tasarımı

3.2.tr

Hareketli Grafik

3.2.tr

Web Analitiği

3.2.tr

Instagram Analitiği

Bazı Dijital Pazarlama Teknikleri:

Dijital Pazarlama'da bir kampanya yürütmek için yararlı olabilecek bazı teknikler vardır. Size önemli olanlardan bahsedeceğiz.

Some types

İnternet Pazarlama

Dijital Pazarlama tamamen çevrimiçi olmakla ilgilidir. Bu yüzden bazı insanlar İnternet pazarlamasının dijital pazarlama ile aynı olduğunu düşünebilir. Bu tam olarak doğru değil. Ancak internet pazarlamasını ana tekniklerden biri olarak düşünebilirsiniz.

İnternet pazarlaması internette var olmak ve erişilebilir olmakla ilgilidir. Bir web sitesine sahip olmak bu şekilde ilk adım olabilir.

Some types

İçerik Pazarlama

İçerik pazarlama, Dijital Pazarlamanın ana ilkelerinden biridir. Bu şekilde iş hikayenizi video, ses veya metin gibi bir içerikle kitlenize ulaştıracaksınız. İçerik sağlamak en önemli kısımdır. Ne anlattığınızı ve nasıl yaptığınızı bilmelisiniz.

Some types

Arama Motoru Pazarlaması

Arama motorları internet kullanıcılarının aradıklarını bulmalarına yardımcı olur. Arama motorlarının sizi kitlelerinize tanıtacağı için bu konuda ne yapacağınızı bilmek tabii ki önemlidir. Analiz araçlarından ve SEO kurallarından faydalanarak başarı sağlayabilirsiniz.

Arama motorları söz konusu olduğunda, herkes ilk olarak Google'ı düşünebilir. Ancak Yahoo, Bing ve hatta Youtube gibi başka arama motorları da vardır. SEO kurallarını göz önünde bulundurmanın yanı sıra, reklamlarınızı arama sonuçlarının en üstünde göstererek neden olacakları her tıklama için bu arama motorlarına ödeme yapabilirsiniz.

Some types

E-Posta Pazarlama

E-posta Pazarlama, kitlelerinizle etkileşim kurmanıza yardımcı olur. E-posta pazarlaması müşterilerinizi sadık müşterilere dönüştürür. E-posta pazarlaması ile reklam verebilir, yeni kitleler bulabilir, bu potansiyelden yeni müşteriler kazanmayı hedefleyebilir ve aynı zamanda bir defalık alıcıları sadık müşterileriniz yapabilirsiniz.

Some types

Sosyal Medya Pazarlama

Sosyal medya hayatımızın bir parçası. Sosyal medya pazarlama ile markanızı, ürün veya hizmetinizi tanıtmak için sosyal medya ağlarını kullanacaksınız. Sosyal medya pazarlama, sosyal medya ağlarında içerik oluşturmak ve paylaşmakla ilgilidir. Bu yöntem sizin pazarlama ve marka bilinci oluşturma hedefinize ulaşmanıza yardımcı olacaktır.

Some types

Reklam

Reklam, dijital pazarlamanın en önemli parçalarından biridir. İnternet pazarlamasının yanı sıra iyi bir reklam kampanyası yapmak, işletmelerin çoğunun satışlarını artırması ve pazarlama hedeflerine ulaşması için en iyi çözüm olacaktır. Dijital reklamcılık aşağıdaki gibi farklı türlerde olabilir:

  • Web Sitesi veya Uygulama İçi Banner'lar
  • Video Reklamlar
  • Hareketli Grafik Reklamları